Skruosto Ventiliacijos Sistema
Įrengiant nuimamas Mažesnis Oro Aptakas, aerodinaminės savybės yra sustiprintos, roll-in jojimo vėjas neleido ir vėjo triukšmas yra suvaržytas.Mažesnis Oro Aptakas gali būti nustatytas kartu su smakro užuolaidų.Shield Sistema nuplėšiamų Kino Attachable Butas Skydas – CWR-F Skydas
Be to, naujas oro maršrutas yra įrengtos apatinė dalis šalmas, ir oro pristatė į žemesnės oro įsiurbimo yra padalintas į 2 puses.Viršutinė dalis apatinė oro įsiurbimo veda oro į vidų skydas ir veikia kaip defroster, ir apatinėje dalyje susidaro oro skruosto srityje, kurioje karštas oras ir drėgmės, gali išlikti.
Šiltas Patarimai: Jūs galite pasirinkti tinkamo dydžio pagrindo ant žemiau dydžių lentelė
Skydo Bazės
Be standartinių platus tipas pranašesnis tiesiai jojimo aerodinamika, neprivalomas siauresnė superior tipo judesio preformance yra taip pat prieinama.
Rūkas antipirenas EVO objektyvas yra standartizuotas X-Keturiolika / X-Spirit III.Jis apima beveik visus vizija, ir apsaugo nuo garinimo ir užtikrinti patogią vizija kiekvieną būklės.Vizija CWR-F EVO objektyvas
*Nuotraukos yra tik aiškinamaisiais tikslais.CWR-F Shield Interjero Koreguoti Dėvėti Pozicija Interjeras, atitinkantis Lenktynių Pozicijos
Ašara-išjungimo Mygtukas
TIKSLAS+ apvalkalo struktūrą, kuri yra sudėtingas sluoksnių stiprus stiklo pluošto ir aukštos kokybės ekologiško pluošto didelio elastingumo atitinka reikalavimus saugos standartus lengvai.Be to, JIS, X-Keturiolika / X-Spirit III DOT sertifikuota.E.Q.R.S.(Avarinio Greito Atlaisvinimo Sistema), Lengvas Šalmas Šalinimo Sistema nelaimingo Atsitikimo atveju
Ekrano užrakinimo mechanizmas, kuris padeda išvengti netikėtų atidarymo skydas spynos skydas ne tik glaudžiu kablys, tačiau taip pat turintis skydas nuo išorės, naudojant stumdomas svirtelę.Įmonė shield užrakinimas yra realizuotas.
Pagrindinės Charakteristikos Aero Formos Studijų Lenktynių Padėtį, Padidinti Aero dinaminėms dideliu Greičiu
Priekiniai Atvartu, nauja funkcija galinis stabilizatorius labiausiai characteritic dalis X-Keturiolika, įrengtos abiejose galinis stabilizatorius, yra 2 rūšių.
Shell & Liner
Dėvėti pozicija yra skirtinga tarp buvusią jojimo poziciją, kai joja ant standartiniu dviračiu ir pasvirusi į priekį padėtį, kai jojimo sporto dviračiu.Fokusavimo dėl šio taško padėtis interjero X-Keturiolika / X-Spirit III gali būti reguliuojamas 2 etapais, priklausomai nuo to, žirgais position.By reguliavimas, nustatantis poziciją centras trinkelėmis ir skruosto trinkelėmis, kampas rider galvos gali suktis į priekį maždaug 4 laipsniais iš standartinės padėties, ir, kaip rezultatas, jis apsaugo viršutinę vizija pasvirusi į priekį poziciją.Siekiant užtikrinti platesnį požiūrį, kai simpatijų dviračiai stipriai pasvirusi į priekį pozicija suteikia vairuotojai didelis nuopelnas.Individualiai, Keičiamų Mygtukai Daro Geriausiai tinkantį Kiekvieną Rider
X-Keturiolika / X-Spirit III, parengė išleisti daug vertingos naudoti ne grandines, nustatyti padėtį, kai raitelis stipriai palinksta į priekį, kaip pagrindinė pozicija.Apvalkalas yra sukurta analizuojant jojimo vėjo veikia nuo priekinę dalį, šalmas iki galo, ir tada atgal lenktynių tiktų prie vėjo tunelio priemonė.Briaunos ir figūrų paviršiaus apvalkalą, galinis stabilizatorius atskiriems priekiniai skydeliai keičiami priklausomai nuo jojimo būklės ir mažesnis oro aptakas yra suprojektuoti ir įrengti taip, kad maksimaliai padidinti aerodinamines savybes.Lyginant vertės vėjo tunelio eksperimentuoti su savo pirmtaką, LIFTAS, VILKITE ir YAWING sumažėjo 3%, 10% ir 50% atitinkamai (vertė nuoroda vertinama pagal vidinius įrenginio (terminalo).Labai padidėjo aerodinaminės savybės gali padaryti daug lengviau dviratininkų nuovargis.
Marc Marquez prisijungė vėjo tunnle eksperimentuoti ne daugiau 200km/h plėtrai.
X-Keturiolika / X-Spirit III, naujos vidaus reikalų sistemos yra įvesta, kurį sudaro 6 centre pagalvėlės, o kiekvienas iš jų gali būti keičiamos individualiai.Ši sistema suprato, geriausiai tinka keičiantis kiekvieną trinkelėmis priekinis, galinis, šoninis, viršutinis ir kaklo, papildomi mygtukai įvairių storis, kad tilptų rider galvos formos.Paviršiaus medžiaga vidų sudaro didelio našumo sugeria drėgmę, greitai džiūsta ir iškėlė pluošto su patogiai tekstūros.Skruosto trinkelėmis, įrengta E. Q. R. S., kuris leidžia lengvai pašalinti šalmas avarijos atveju.Vėdinimo Sistema Tvirtai nustatyti vėjo žirgais, išmetimo karšto oro ir drėgmės ir veiksmingai―vėdinimo sistema daro raitelis jaučiasi vėjas.
Spalva grafikas rodo, vėdinimo poveikį išmatuoti vėjo tunelio eksperimentą.Mėlyna spalva rodo, žemesnės temperatūros.Temperatūros pokytis po veikiami Vėjo, lygiaverčio 100 km/h 30secs.
Sku: c497291
Gerai... x kaina, sumokėta bauda
Palikite Atsakymą
Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas