Baidarėmis Pripučiamas Valtis Sėdynės Saugojimo Krepšys su Paminkštinimu Sėdynės Pagalvėlės Nuotrauka 0
Baidarėmis Pripučiamas Valtis Sėdynės Saugojimo Krepšys su Paminkštinimu Sėdynės Pagalvėlės Nuotrauka 1
Baidarėmis Pripučiamas Valtis Sėdynės Saugojimo Krepšys su Paminkštinimu Sėdynės Pagalvėlės Nuotrauka 2
Baidarėmis Pripučiamas Valtis Sėdynės Saugojimo Krepšys su Paminkštinimu Sėdynės Pagalvėlės Nuotrauka 3
Baidarėmis Pripučiamas Valtis Sėdynės Saugojimo Krepšys su Paminkštinimu Sėdynės Pagalvėlės Nuotrauka 4
Baidarėmis Pripučiamas Valtis Sėdynės Saugojimo Krepšys su Paminkštinimu Sėdynės Pagalvėlės Nuotrauka 5

• Atsiliepimai (0)
€30.93 €36.39

Spalva
Kiekis

Informacija

Maišelio dydis: Ilgis*Aukštis: 60*30 cm

Jei prekė pažeista,mes turi susisiekti per 24 valandas nuo prašymo gavimo dienos.Jei prekė yra jūsų turimą daugiau nei 7 dienos, yra laikoma, naudojama ir mes ne problema jums grąžinti pinigus ar pakeisti.Jei nesate patenkintas, kai gausite prekę (neteisinga, sugadintas, sugedęs, ar prekės nėra aprašyta), prašome grąžinti per 7 dienas nuo pakeitimo, arba pinigų grąžinimo.Dėl bet kokių asmeninių priežasčių (pasirinkite nepatinka ar man nereikia šio produkto nebėra),Grąžinimas prekių įkroviklis bus pirkėjo atsakomybė.Mes negalime priimti jokių daiktų, kurių kvapai(kvepalai.dūmų,ect.) Visos grąžinamos prekės TURI BŪTI originalioje pakuotėje ir turėsite PATEIKTI mums laivybos sekimo numerį, konkrečios priežasties grįžti, ir jūsų užsakymo ID.

Lauko Veikla: Vandens slidės

Pakuotės Turinys:

body { font-size: 75%; color: #000; font-family: Atidaryti Sans,Arial,Helvetica,sans-senif,SimSun,"宋体"; line-height: 1.3; } dl { margin: 0px; width: 480px; float: left; } dt { width: 100px; aukštis: 15px; float: left; } dd { width: 240px; height: 15px; float: left; } dl dt { margin: 0px; line-height: 22px; spalva: #474747; font-size: 14px; font-family: tahoma; } #produktą-desc { width: 100%; aukštis: 209px; } #aprašymas { width: 100%; aukštis: 50%; } #detaliau { width: 100%; aukštis: 50%; } .ui-box-pavadinimas { height: 30px; font-size: 15px; font-family: tahoma; font-weight: bold; background-color: #ddd; tekstas-inkaras: paveldėti; padding-top: 8px; margin: 0px; } .ui-box-body { margin: 0px; } #tbspecifics { border-right: 1px solid black; border-bottom: 1px solid black; } #tbspecifics tr { height: 30px; } #tbspecifics td { width: 100px; border-left: 1px solid black; border-top: 1px solid black; }

1 * Baidarių Sėdynės Krepšys

Medžiaga: oxford medžiaga

Apie sekimo numerį atnaujinimas: Jei jūsų sekimo numerį, jokių logistikos informaciją, kaip tūkstančiai sklypų siunčiami į užsienio šalis, logistikos kompanijų, nebuvo atnaujinti logistikos informacijos, prašome susisiekti su mumis pirmą kartą, Prašome ne tiesiogiai atidaryti ginčų.Mes pirmą kartą jums išspręsti!Laikas siunta: Visos produkto galime laivybos per 5~8 savaitės diena), dažniausiai mes pagal klientų užsakymus laiku pakavimo ir vežimo, mes turi atidžiai patikrinti kokybės prekių, prieš Laivą, Todėl skirkite šiek tiek laiko tvarkoma.Pristatymo terminas: Dėl nenugalimos jėgos (force majeure veiksniai: uraganai, rainstorms įtakos skrydžiams.Pirmaujanti logistikos vėlavimo.Esame sąžiningi pardavėjai, neleis jums patirti jokių nuostolių.Prašome suteikti logistikos įmonė, šiek tiek perdirbimo metu, mes laukti paketą, kad pasiektų jūsų pusės.Jei jūsų logistikos informacija atvyksta artimiausiame pašto skyriuje: Jeigu vietos pašte, ar nebuvo su jumis susisiekti, kreipkitės į vietinį pašto kuo greičiau gauti savo paketą.Kitaip, viršvalandžiai gavimo sklypai, vietos pašte bus grąžinti savo sklypo, pasekmes savęs atsakomybę.Apsaugos laikas bėga: Kai mes baigė laikas siunta, jei produktas, apsaugos laikotarpis baigiasi, prašome pratęsti produkto apsaugos laikotarpis sau ar susisiekti su mumis, Prašome don ' t open ginčo tiesiogiai.Importo muitai: Mokesčiai ir kainos nėra įtrauktos į prekės kainą, arba siuntimo išlaidas.Šie mokesčiai yra pirkėjo atsakomybė.Importo muitų, mokesčių ir rinkliavų nėra įtrauktos į prekės kainą, arba Siuntimo išlaidas.Šie mokesčiai yra pirkėjo atsakomybė

Didelės talpos saugojimo krepšys: Convinient saugoti daiktų ir tvarkinga, savo valtis.

Tik pirmiau paketo turinį, kiti produktai nėra įtraukti.

Kai gaunate prekes, jei yra kokių nors problemų, prašome susisiekti su mumis ir nėra tiesiogiai atidaryti ginčų.Mes pažadą mes jums patenkintas sprendimą po to, kai mes jį patvirtinote.Mes taip pat suteiks jums teigiamai.Mes nuoširdžiai kviečiame jus palikti mums teigiamų atsiliepimų, kurių bendras Išsamias Pardavimo Reitingas (DSR) 5 Žvaigždės .Kai jums rodyti jūsų gražus vaizdas apie mūsų grįžtamojo ryšio zonos, prašome išsiųsti pranešimą pasakykite mums, kitą, kad susisiekti su manimi, bus papildomas netikėtumų.Užsakymo suma 100 JAV dolerių daugiau, nei tuo pačiu laiku , galime nemokamas pristatymas DHL,EMS, UPS, taps mūsų VIP vartotojai, mėgautis papildomos naudos visą gyvenimą.

Modelio Numeris: Valtis Pripučiama Valtis Po Sėdyne Laikymo Maišelis

Pastaba: Šviesa, fotografavimo ir įvairių ekranuose gali sukelti spalvos elementą, vaizdas šiek tiek skiriasi nuo nekilnojamojo dalykas.Matavimo leidžiama paklaida yra +/- 1-3cm.

Q: Kaip gali sekti mano sklypo?A: Jūs galite sekti savo sklypo apie šią svetainę, naudodami savo sekimo numerį: www.17track.net/en (Nukopijuoti į naršyklės atidaryti) Q: Kaip mažmeninės ar didmeninės pasiūlyti didmenines kainas, jei aš daug daiktų?A: jei jums reikia nusipirkti daug dalykų, tuo pačiu laiku, prašome kreiptis į mane pirmą kartą.aš jums pasiūlyti konkurencingas didmenines kainas .Q: Kaip aš galiu mokėti savo užsakymą?A: Ciulba.lt palaiko visa, MasterCard, Maestre Debeto Kortelės, Western Union", ir pavedimu per banką.

Savybės

pripučiami nailono plaukimo krepšys, siauras pripučiami žvejybos valtis, 1 dėžutė laikymui maišelis, rc didelių saugojimo krepšys, "amazon" pripučiamas valtis, pripučiamų valčių poliesteris, hewolf saugojimo krepšys, skaldyti pripučiamas valtis, laikymo maišą, pilvo valtis, vamzdžiai pripučiamas valtis.

Sku: c28915

• Ilgiausiai kairę ir į dešinę: Apie 85cm

Jūsų Įvertinimas

Palikite Atsakymą

Jūsų elektroninio pašto adresas nebus skelbiamas

Susiję produktai
€24.88 €54.08

* ar * ar įspūdingą 20 db visiškai švarus padidinti daro savo pagrindinę tonas prześwitywać. laipsnis iškraipymo palaikyti gitara pastabos. klientų aptarnavimas.jūs turite teisę mėgautis 12 mėnesių garantija , 30 dienų 3. prašome visada išjunkite įrangą,

€18.70 €27.11

4、lengva įdiegti: visiškai elastinga hem už saugią tinka.šonuose leidžia šilumai ir drėgmei išgaruoti, ir kvėpuojantis audinys užtikrina gerą oro cirkuliaciją.linijos elastinės juostos yra patogiau naudoti, ir paprasta naudoti, be jokių kitų įrankių. apie 4,6-5m/181.1-196.85

Naujas
€9.45

12pcs keičiamų rodyklių galvos, šaudymas iš lanko broadhead rodyklių pasidaryk pats aksesuaras užlenkiami junginys laivapriekio medžioklės šaudymo naudoti id6.2mm rodykles

€10.73 €16.26

specifikacija: *svoris: apie 160g *būti pagaminti iš geros kokybės aliuminio lydinio ir plastiko, lengvas, patvarus ir tikslus. *medžiaga: aliuminio lydinys produktų ekranas --> produktų aprašymas --> *spalvos: juoda,raudona,mėlyna,auksinė,sidabrinė,žalia,raudona

€9.43 €15.20

lustas mano, apvalus ir švelnus komplektą sudaro: ryškios spalvos, ryškūs skirtumai, aišku, numeriai skersmuo: 4cm/1.57 colių medžiaga: molis aprašymas: visiškai naujas, aukštos kokybės pastaba: 100 vienetų pokerio

€4.33 €8.65

pastaba: komplektą sudaro: - medžiaga: pvc - puikus aksesuaras pripučiamų valčių, baidarių, kanojų, valtis, plaustų ir kt. stiliaus 4 rankenos dydis: apytiksl. 15 x 3 cm / 5.91 x 1.18 colių - su plačiu bazinė dalis, daugiau kaip stabilus

€14.95 €21.67

taktinis molle edc admin utility pouch pirmosios pagalbos dėklas ifak medicinos maišą įrankių priedai lauko organizatorius multi-purpose su map rankovės - priekinės linijos gali būti pridėti jūsų vardas čiaupų ar pataisymų. 1 x taktinis utility pouch -

€22.49 €39.45

5. mes puikiai po pardavimo komandos.jei nesate patenkintas su pirkimu, galite grąžinti arba biržos prekes bet kuriuo metu jei norite spausdinti savo vardą ir numerį ant nugaros, pasirinkite pasirinktinis, kai jūs perkate, ir palikite man žinutę po to, kai jums pirkti。 5.

€2.52 €3.64

svoris:57g tvirtos natūralios medienos kiaušinių purtyklė su sklandžiai, saugus ir netoksiškas apdaila, kad būtų užtikrinta sauga spalva:matosi nuotraukoje dydis: 6cm x 3cm medžiaga:medinis kiekis:2vnt komplektą sudaro:2vnt medinių

€3.58 €7.78

1 x raktas 4 x varžtas medžiaga: metalo lydinys tiltas dydis: 3.01 x1.75 (76.5*44.5 mm) 1 x gitara hardtail tilto balnas pastaba: prašome įsitikinkite, kad modelis atitinka jūsų gitara prieš perkant. aprašymas: dydis:

€13.71 €14.43

sveiki atvykę!mūsų komandos nariai yra visi čiuožimo žaidėjų, kai kurie vaikinai turi daugiau nei 8 metų patirtis, tikrai creazy apie šį sportą, mes bandėme tiek daug skate produktams ir priedams, ir dabar mes esame čia labai recommanding kai kurios puikios kokybės produktus

€22.06 €33.42

m – 44cm*14cm+ kelties 11,5 cm s – 40cm*12.8 cm+ kelties 10.5 cm pavadinimas:kyokushin raštas dydis:s,m,l medžiaga: medvilnė, guma descriprion spalva: balta dydis: l – 48cm*15cm + kelties 12,5 cm

€12.33 €18.69

savybės ir specifikacijos: moterų backless jumpsuit su criss-cross atgal. 1. tinka įvairūs pratimai, bėgimas, joga, pilates, ir daugiau. 2. turima keturių dydžių: s, m, l, xl 3. spalvos: rožinė, žalia, oranžinė, geltona 4. savybės: suspaudimo, didelio elastingumo, pralaidžios

€10.02 €20.04

easy grip rankena: tekstūruotos plastikinė rankena yra lengvai rankena, net mažesnių rankas.dydis ir tekstūravimo daro jį lengva laikyti net važiuojant.šis mažylis puikiai tinka mažesnėms liaudies arba ką nors, kas turi atlikti apkarpyti, siekiant parodyti, bet ne, būtinai reikia

€12.40 €15.50

3. bb greitai loader medžioklės airsoft, taktinės kovos, cs, karo žaidimas, ebs. spalva: juoda,mėlyna,žalia,balta 1. abs plastiko konstrukcija puikiai stiprumo ir atsparumo smūgiams, ji turi ne mažiau kaip 500 6mm bbs, geras, bet žaidimas ir perkrovimai. dydis:

€20.25 €22.51

apačioje - 14.8 * 14,8 cm (5,8 * 5,8) susisiekite su mumis! 2.jei turite kokių nors klausimų,prašome nedvejodami kreipkitės į mus.mes padarysime viską, kad išspręsti problemas! mūsų pilis dice tower yra super patogus ir veikia su visų rūšių mini-žaidimai,

€1 010.77 €1 189.14

horn light, uodegos šviesos, tempomatas, įkrauti mobiliojo telefono laikiklis 25kg penkių pakopų galios cst 26 *1.95 tx30 pirštą traukti, ty500 traukti prieš, tz500 traukti po skaitiklis ištvermės atstumas 26-colių, 350w elektrinis

€8.52 €13.74

aolikes 1pcs kvėpuojantis keturių pavasario kelio parama petnešomis kneepad reguliuojamas girnelė antkelius saugos techniniai duomenys: gamintojas: aolikes pastaba: ši prekė yra dešinės ir kairės pusės ,galite pasirinkti,jei norite, 1 porą,jūs galite įsigyti

€8.82 €13.79

max trūkimo apkrova:25kn, svoris:98g aliuminio karabinai oro joga hamakas ce sertifikuota sidabro 25kn d tipo aparatūra, oro šokių joga a pplication: 3 tinka: sumažėjo, pabėgti, speleology, creek lašas, gelbėjimo ir apsaugos inžinerijos, gaisrų

€11.87 €18.26

pranešimas: 【modelis】paprastai, nuotrauka spausdinama ant abiejų pusių,atgal toks pat kaip priekyje.mes taip pat priimame pasidaryk pats į cutomize stiliaus, prašome nedvejodami kreipkitės į mus. 【dydis】mūsų produktas yra azijos dydį !ne mums/euro dydžio !!prašome pasirinkti

€22.09 €36.81

medžiaga pastaba ems, ups, dhl, fedex kinijos oro paštu, kinija paštu, oro paštu, taip pat pritarė, kad rusija,turkija, brazilija.ect mergaičių, moterų profesinės drobės baleto pointe šokių batai royal rožinė baleto užsiimti batų kulno batų pointe

€4.81 €8.15

tinka: profesionalus stalo teniso mokymo, konkurencija dėl mokyklos studentas ir stalo teniso klubo. aprašymas: greičiau ir atsparus. skersmuo: 40+ specifikacija: 10vnt stalo teniso kamuoliukai 3 žvaigždučių 40+ abs plastiko teniso kamuoliukai

Naujas
€222.05

įkrovimo laikas: 6-10 valandų svoris: 7.5 kg kai siuntinys atvyko į savo muitų ,prašome sumokėti mokesčių ir pasiimti baterija: 24v skelbimas : sklypas ,mes neatsakome už bet kokią muito ar importo mokestis variklis: 300w jei